in atentia purtatorilor de stencil. Daca citeati... cu banii in buzunar ramaneati

|


Din compasiune pentru cei prinsi la nonconformism postez si eu pe blog ce am publicat pe incepm in ianuarie 2006. Desi s-a intamplat cam in aceeasi perioada cu patzania mea cu autoritatzile nu am stiut de existenta acestei intamplari pana recent cand am citit pe stencil.ro.

Dragi stencil fighters watch your back !!!!!

Politia a inceput o campanie de capturare a elementelor indisciplinate :)
Am iesit la atac azinoapte. Vant, frig de-mi ingheta degetul pe tragaci . Colcaiau strazile de masini ale politiei.

Am evitat eu vreo doua si,

la un moment dat,
cum mergeam eu, tiptil, tiptil,
fis fis fis fis,
ma trezesc cu o masina de parca m-a urmarit din satelit.

Amenda e de 1 pana la 5 milioane, eu m luat doar 2 pentru cooperare deplina. Din pacate mi-au confiscat si vreo 4-5, toate pe care le aveam. Au dreptul? Oare le pot recupera? (n-am reusit sa recuperez shabloanele insa toti stim ca originalul este in minea noastra nu acolo- n. 2008) Sau macar sa le distruga. Ele nu pot sta prizoniere. nu pot sta locului.
Pe mine m-au prins si saptamana trecuta. Se pare ca s-au facut reclamatii. Baietii vor sa-si faca planul. Vedeti sa nu cadeti in plasa.

La intoarcere am mai vazut o masina care mergea cu 5 la ora pe o strada laturalnica. Asa ca aveti grija. Din pacate pentru portofelul meu am o mare mancarime stencila in ultimul timp asa ca si saptamana viitoare am sa ies.

2 comentarii:

The Monk said...

Sectia 14 (cred), ne-a dat 1 milion amenda.
Unul dintre noi a stat din cauza ca nu putea sa fuga, iar altul a fugit si s-a oprit cand politistul a spus ca trage.
N-a tras. Mare pacat! Merita.
In 2006 ne-am "ars" si noi cu politia.
(:

Baldovin said...

Mai am povesti d'astea, poate ne impartasim unii la altii experientele . Sa invatam din greseli nu de alta... :)