Jesus Earth 4 k

|


Acum 9 ani am facut un generic animat din logo-ul mu mai vechi reprezentand pamantul cu coroana de sarma inghimpata. Formatul a fost HD, tipic pentru acea perioada. L-am folosit pentru prima data in primul episod al abandonatei mele trilogii „Corruption Story” . De atunci l-a folosit constant in proiecte video mai mari. Nu o sa am nevoie in urmatorul an si jumatate de astfel de dimensiuni pentru ca in aceasta perioada am programate doua documentare in care voi folosi video-uri cu dimensiuni relativ mici. Temele lor sunt instigarea la cel de-a 2-lea razboi mondial si la razboi civil in decembrie 1989 in Romania, pentru care am facut o scurta introducere in documentarul meu „Sadismul in politica internationala” la minutul 53 si 69.

Asadar n-a fost o urgenta dar daca tot a fost un inceput ploios de vara am zis sa-l aduc la zi in format 4 K pentru proiectele din urmatorii ani.

 

A trebuit sa folosesc texturi foarte mari de nori


si teren
 


desi nivelul de detaliu in care texturile se vad clar in video tine cateva secunde. 


De asemenea a trebuit sa modelez un pic mai realist sarma ghimpata si sa inlocuiesc fundalul cu textura de sarma cu sarma 3D pentru ca la 4 k se vede diferenta.

Probabil ca nivelul resurselor de peste 8-10 ani va creste suficient incat voi face fara fundal aceasta coroana de sarma, totul modelat 3 D. 

Asa ca „fiti pe faza!” Urmeaza ani cu documentare multe ce incep cu acest generic…

0 comentarii: