Stefan Tiron- "Am hranit ursi"

|


Acest blog a inceput cu un articol despre o actiune a lui Stefan Tiron . Mi-a placut foarte mult ce a facut el atunci in primavara lui 2007. Probabil din cauza asta s-a gandit sa ma invite in mod special la un performance curatorial pe care l-a facut prin primavara lui 2009 (daca imi aduc bine aminte) numit "Am hranit ursi". Dupa cum i-am spus-o de mai multe ori de atunci acest eveniment nu prea m-a inspirat. Scriu despre el pentru ca de fapt vreau sa scriu despre Stefan Tiron. Stefan Tiron este un om frumos pe care ma bucur ca l-am intalnit. Orice face megatronul e frumos in virtutea acestei prelungiri a propriului sine in proximitatea actelor sale. Drept pentru care, cu intarziere de 3 ani, totusi am decis sa scriu despre acest eveniment pentru care Stefan m-a invitat in mod special.







0 comentarii: